Regulamin

Regulamin Wynajmu Domków pod Halą Krupową

  1. Przedmiot regulaminu
    Regulamin określa zasady wynajmu domków letniskowych oraz zasady płatności, rezerwacji i pobytu. Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

  2. Zasady rezerwacji i płatności
    a) Rezerwacji domku można dokonać online poprzez stronę internetową lub telefonicznie
    pod numerem +48 730 002 123.
    b) W celu potwierdzenia rezerwacji należy wpłacić zadatek poprzez jeden z obsługiwanych systemów płatności online: karty kredytowe, BLIK (obsługiwane przez Stripe), lub przelewem tradycyjnym na konto bankowe.
    c) Pozostała kwota za wynajem jest płatna w dniu objęcia domku gotówką lub bonem turystycznym.
    d) Z rezerwacji można zrezygnować najpóźniej miesiąc przed dniem zameldowania. Po tym terminie wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
    e) Nieodebranie domku w godzinach zameldowania (15:00-21:00), bez wcześniejszego poinformowania jest równoznaczne z rezygnacją i utratą wpłaconej kwoty.

  3. Zasady korzystania z domku
    a) Domek jest wynajmowany dla maksymalnej liczby osób określonej dla każdego domku w kolejnym punkcie. Każda dodatkowa osoba wymaga zgłoszenia i wniesienia dodatkowej opłaty.
    b) Najemca zobowiązuje się do korzystania z domku zgodnie z jego przeznaczeniem i dbania o jego stan.
    c) Wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia powstałe w trakcie pobytu należy zgłosić i pokryć koszty ich naprawy.
    d) W domku obowiązuje zakaz podnajmu oraz użyczania osobom trzecim.

  4. Maksymalna liczba osób w domku:
    a) Domki: Stasinka, Hala Krupowa, Babia Góra, Psia dolina – 6 osób. Każda kolejna osoba to 50zł dopłaty.
    b) Domek Zawoja – 8 osób. Każda kolejna osoba to 50zł dopłaty.
    c) Domek Tiny House – 4 osoby. Każda kolejna osoba to 50zł dopłaty.
    d) Domek Chata na szlaku – 4 osoby. Każda kolejna osoba to 50zł dopłaty.

  5. Zasady porządku i bezpieczeństwa
    a) Palenie tytoniu dozwolone jest jedynie na zewnątrz domku.
    b) Najemca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych.
    c) Organizowanie głośnych imprez i spotkań towarzyskich z osobami spoza domku jest zabronione.
    d) Organizowanie wieczorów kawalerskich jest zabronione.
    e) Za porządek i sprzątanie domku w trakcie pobytu odpowiada Najemca.

  6. Zasady dotyczące zwierząt
    a) Zwierzęta mogą przebywać w domku wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu.

  7. Godziny zameldowania i wymeldowania
    a) Zameldowanie odbywa się w godzinach 15:00-21:00.
    b) Wymeldowanie następuje w godzinach 07:00-11:00.

  8. Plac zabaw i inne atrakcje
    a) Właściciele udostępniają plac zabaw (huśtawki, piaskownice, tyrolka, basen itp.).
    b) Pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci korzystających z placu zabaw ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.
    c) Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne wypadki na placu zabaw.

  9. Reklamacje i kontakt
    a) Reklamacje dotyczące pobytu można zgłaszać mailowo lub telefonicznie w ciągu 24 godzin od zakończenia wynajmu.
    b) Kontakt do właścicieli jest dostępny na stronie internetowej.

  10. Postanowienia końcowe
    a) Wszelkie spory wynikające z umowy najmu będą rozstrzygane zgodnie z przepisami prawa polskiego.
    b) Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy wynajmu osobom naruszającym regulamin.

Akceptacja regulaminu
Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zobowiązanie się do jego przestrzegania.